اختراع سوخت جدید با استفاده از آرد سوخاری!

فیبر بخشی از غذا است که بدن شما قادر به هضم آن نیست. اگرچه برای سلامت گوارش مهم است، زیرا به کاهش کلسترول، سطح قند خون و فشار خون کمک می کند. آرد همه منظوره حاوی سه گرم فیبر در هر فنجان است که شگفت‌انگیز نیست اما وحشتناک هم نیست.

ویتامین ها و مواد معدنی
آرد همه منظوره حاوی طیف وسیعی از ویتامین ها و مواد معدنی است. این شامل:

ویتامین A که به حفظ سلامت بینایی، پوست و مو کمک می کند. همچنین با تقویت ایمنی به توانایی بدن در مبارزه با عفونت ها کمک می کند. ویتامین B6 (پیریدوکسین) که به بدن کمک می کند غذا را به انرژی تبدیل کند. ویتامین B12 (کوبالامین) که نقش کلیدی در گلبول های قرمز سالم دارد. نیاسین (نیکوتینیک اسید). ) برای متابولیسم سلولی ضروری است و می تواند به کاهش سطح کلسترول کمک کند. ریبوفلاوین (ویتامین B2) که عملکرد سیستم ایمنی را تقویت می کند و همچنین باعث رشد می شود.

فواید آرد همه منظوره برای سلامتی
آرد همه منظوره معمولاً توسط متخصصان تغذیه به عنوان یک غذای سالم در نظر گرفته نمی شود، اما دارای برخی فواید رژیمی است.

این ماده اصلی در بسیاری از آشپزخانه ها است و می توان از آن برای تهیه نان، شیرینی، کلوچه و سایر محصولات پخته استفاده کرد. همچنین در سس استفاده می شود و همچنین می تواند به عنوان یک عامل غلیظ کننده در سوپ یا سس استفاده شود.

آرد سوخاری همه منظوره منبع خوبی از پروتئین، فیبر و چربی است، آردهای همه منظوره نیز معمولاً با ویتامین های B1 (تیامین)، B3 (نیاسین) و آهن و همچنین کربنات کلسیم غنی می شوند.

آرد همه منظوره منبع خوبی از آهن و کلسیم است، زیرا از آندوسپرم دانه های گندم تشکیل شده است. که حاوی بیشتر ارزش غذایی، از جمله ویتامین B3 (نیاسین)، ویتامین B2 (ریبوفلاوین)، تیامین و اسید فولیک است.

سرشار از پروتئین، فیبر، چربی و آهن است که نقش کلیدی در سلامت کلی شما دارند. پروتئین به شما کمک می کند مدت بیشتری سیر بمانید تا در بین وعده های غذایی پرخوری نکنید یا میان وعده های ناسالم نخورید.

فیبر به منظم نگه داشتن هضم غذا کمک می کند تا بدن شما بتواند تمام مواد مغذی غذایی را که هر روز مصرف می کنید بدون هیچ مشکلی جذب کند.

به خاطر داشته باشید که آرد همه منظوره، مانند هر محصول غذایی دیگری، مزایا و معایب خود را دارد. مزیت اصلی این نوع آرد همه کاره بودن آن است، بنابراین می توانید از آن برای تهیه غذاهای متنوع با بافت های مختلف استفاده کنید.

با این حال، از آنجایی که آرد همه منظوره به اندازه آرد گندم کامل (که تنها 10 درصد از اکثر برندها را تشکیل می دهد) پروتئین ندارد، این آرد به بدن شما همان مقدار مواد مغذی موجود در محصولات تهیه شده از کامل را نمی دهد.

  • منابع:
  1. All-Purpose Flour: Nutritional Facts and Health Benefits

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.