استفاده از حنا بی رنگ برای مو در آسفالت جاده ها!!!!

حنای یمن، رنگ قهوه ای می دهد، اما پس از چندین بار استفاده، رنگ پایه را تیره می کند، بهتر است ژست طولانی ندهید و از آن فقط برای پنهان کردن رشد مجدد استفاده کنید.

حنای راجستانی برای رنگی که قرمز سرد می شود، مانند ماهاگونی، اما پس از استفاده، مو را تیره می کند، بنابراین روی پایه روشن ایده آل نیست. با منشأ هندی، دارای درصد بسیار بالایی از لاوسون (1.8٪) است که رنگی تند می دهد.

تازارین، از مراکش، رنگ قرمز گرم را در تمام رنگ های آن (بسته به پایه): از قرمز مسی تا قهوه ای مسی تیره می دهد و روی پایه روشن زیباتر است. موهای سفید را به خوبی می پوشاند.

حنا بی رنگ برای مو، مناسب‌ترین رنگ برای همه رنگ‌های مو، رنگ‌های مسی یا برنزی را به‌ویژه برای موهای قهوه‌ای، به‌اصطلاح قرمز «Titian» می‌سازد. همچنین برای موهای بلوند تیره مناسب است و در واقع طبیعی ترین رنگدانه رنگی است زیرا باعث نمی شود سایه پایه به سمت رنگ های مختلف منحرف شود.

حنا

حنای سیاه به موهای قهوه ای انعکاس مسی می دهد اما برای موهای قهوه ای و بلوند نباید از آن استفاده کرد.

حنای بلوند برای موهای بلوند مناسب است که انعکاس طلایی آن را برجسته می کند و همراه با سایر رنگدانه های طبیعی امکان رنگ کردن موهای روشن را بدون قرمز شدن می دهد.

حنای خنثی از Cassia obovata (گیاهی از خانواده Cesalpiniaceae) گرفته می شود و بنابراین هیچ ارتباطی با گیاه Lawsonia ندارد. حاوی رنگدانه های رنگی نیست و برای نرم و براق شدن موها استفاده می شود.

بنابراین یک محصول بدون رنگ است که برای مراقبت از مو استفاده می شود و می تواند در همه رنگ ها از جمله بلوند استفاده شود. برای داشتن انعکاس واضح باید به پودرهای سبزی روشن کننده اضافه شود.

به دست آمده از Indigofera tinctorium (گیاهی از خانواده Fabaceae) رنگ بسیار تیره ای می دهد. به دلیل خطر بالای آلرژی توصیه نمی شود.

چه رنگدانه های طبیعی را به حنا اضافه کنیم؟

برای ایجاد انعکاس یا تشدید رنگ، می توان پودرهای طبیعی مختلفی را به حنا اضافه کرد.

استفاده از خاصیت اتصال به کراتین مو برای تشدید و ماندگاری بیشتر رنگ.

با مخلوط کردن یا قرار دادن سایر گیاهان رنگرزی یا رنگدانه های پودری، به رنگ هایی غیر از قرمز می رسیم، اگرچه نتیجه نهایی بسته به رنگ و منشاء مو متفاوت خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.