استفاده از گلدان پلاستیکی رنگی در صنعت چوب و کاغد برای تهیه دفتر!

همانطور که می دانید گلدان پلاستیکی رنگیاز فروش بسیار بالالیی برخوردار است چراکه کاربردهای زیادی در منازل ما دارد.

نشان دادن تریکوم متوجه خواهیم شد که گیاه آماده برداشت است. وقتی هیچ شفافی وجود ندارد، می‌توانیم شروع به ارزیابی زمان برداشت کنیم. لکه شیرین معمولا زمانی است که حدود 20 تا 40 درصد رنگ کهربایی وجود داشته باشد. از برداشت لذت ببرید!
چگونه ماری جوانا را در گلدان داخل خانه پرورش دهیم؟
تکنیک هایی مانند SCROG، SOG یا روش های سنتی برای رشد در داخل خانه به دنبال بهره وری بیشتر توصیه می شود. سایر تولیدکنندگان ترجیح می دهند به نوع خاک، آبی یا هوا و به طور کلی مراقبت از محصول اهمیت بیشتری دهند.

اگر قدم های اولیه خود را برمی دارید، بهتر است از یک بستر استفاده کنید و در هر متر مربع 10 تا 16 گیاه بکارید. برای هر گیاه می توانید از دو گلدان مختلف استفاده کنید، یکی برای مرحله رشد و دیگری برای مرحله گلدهی.

وقتی به تغذیه و آبیاری گیاه به خوبی تسلط داشته باشید، می توانید با یک گلدان قطعی این کار را انجام دهید.

برای گونه های بزرگتر ممکن است نیاز به پیوند سوم یا چهارم داشته باشید و آنها را فشرده نگه دارید. به یاد داشته باشید که هر چه تعداد بوته در متر مربع بیشتر باشد، قبل از مرحله گلدهی رشد کمتری خواهد داشت.

هر گلدان مقدار کمتری بستر دارد اما برای داشتن بهره وری یکسان به کار و توجه بیشتری نیاز دارد.

7 نوع گلدان برای کاشت ماری جوانا و تمام مزایای آن
کشت در فضای باز در گلدان
کشت ماری جوانا در فضای باز را می توان از یک گلدان 3.5 لیتری یا ظرفیت مشابه شروع کرد، اما اکثر تولیدکنندگان از یک گلدان یا ظرف کوچکتر شروع می کنند. به عنوان مثال، ما در مورد 0.4 لیتر صحبت می کنیم تا بیش از حد آبیاری نشود و بذر جوانه زده در فاصله 1 سانتی متری از سطح کاشته شود.

طبق مراحل اکثر پرورش دهندگان، پس از 10 روز باید آن را به گلدان 3.5 لیتری یا ظرف نهایی بر حسب نیاز خود پیوند بزنید، علاوه بر آن در مکانی با نور مناسب قرار دهید.

بسته به زمان شروع، باید قبل از شروع گلدهی که معمولاً از اواخر ژوئن (نیمکره شمالی) یا اواخر دسامبر (نیمکره جنوبی) شروع می شود، به گلدان نهایی پیوند بزنید. به یاد داشته باشید که باید از کودهای گلدهی مناسب استفاده کنید تا بهترین مواد مغذی را به گیاه خود بدهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.