تیشرت مدل جدید با بهترین کیفیت

پیراهن‌ها در دهه 1930 بسیار سبک‌تر از پیراهن‌های امروزی بودند و تنها 1.5 تا 2 اونس وزن داشتند اولین پیراهن تبلیغاتی در سال 1939 برای جادوگر شهر اوز تولید شد.
قدیمی ترین پیراهن چاپ شده در مؤسسه اسمیتسونیان بخشی از کمپین ریاست جمهوری توماس ای دیویی فرماندار نیویورک بود و روی آن نوشته شده بود: «شبنم با دیویی».
Plastisol در سال 1959 اختراع شد و ثابت کرد که از جوهر استفاده شده در تیشرت مردانه بادوام تر و کشش تر است. تنوع و پیچیدگی بیشتری در طرح ها ایجاد کرد.
برای مدت طولانی، تی‌شرت‌ها یکی از لباس‌های مردانه بودند، با یقه‌ای تنگ و یقه‌ای پهن که برای نشان دادن چهره مردانه طراحی شده بودند.

شایعات حاکی از آن است که حضور برهنه کلارک گیبل در فیلم It Happened One Night در سال 1934 باعث کاهش فروش تیشرت دخترانه سفید شد هیچ مدرکی دال بر صحت این شایعه وجود ندارد.
مارلون براندو برای اولین بار در فیلم خود، یک ماشین خیابانی به نام هوس، یک تی شرت بدون تزئین پوشید این موضوع جنجال زیادی به پا کرد و باعث افزایش فروش تی شرت در سراسر کشور شد.

براندو همچنین با بازی در فیلم The Wild One باعث محبوبیت شلوار جین شد جیمز دین یکی دیگر از سلبریتی‌هایی است که به محبوبیت تی‌شرت‌ها بیش از زیرپیراهن‌ها اعتبار داده است.
Tropix Togs اولین شرکتی بود که در اوایل دهه 1950 تیشرت ورزشی را با نمادها و شعارهای فرهنگ پاپ تزئین کرد این به محبوبیت تی‌شرت‌های سفارشی منجر شد، که تا به امروز بخش مهمی از فرهنگ پاپ و برند تجاری هستند.
گروه‌های راک اند رول در دهه 60 تی‌شرت‌ها را بیشتر محبوب کردند و موسیقی خود را از طریق پیراهن‌های چاپ شده روی صفحه نمایش سفارشی تبلیغ کردند.
در اواخر دهه 60 تی شرت های Tie-Dye به عنصر اصلی جنبش هیپی تبدیل شد تا حدودی طعنه آمیز، این کار به دستور دان پرایس، غول تبلیغاتی Rit Dye انجام شد.
استاد ریت صدها پیراهن درست می‌کرد و آنها را در وودستاک هدیه می‌داد به همین دلیل، آنها بخشی از سبک ضدفرهنگ شدند – و شرکت Rit شورش علیه شرکت های بزرگ آمریکا را از بین برد.
دهه 70 اولین باری بود که تی‌شرت‌ها واقعاً وارد فرهنگ عامه شدند و نیاز به شیوه‌های جدیدی از تولید انبوه داشتند، زیرا محبوبیت آن‌ها در دهه 1980 ادامه یافت دهه 80 همچنین تولد تیشرت گوچی بدون چروک بود، یک اختراع باورنکردنی برای slobs در همه جا.

  • منابع:
    1. 55 T-Shirt Facts You Probably Didn’t Know
  • تبلیغات: 
    1. سبزیهایی خوش عطر پودر شده
    2. پیدا شدن بشکه فلزی در قطب شمال
    3. راز مردی که توانست در 24 ساعت سرمایه اش را سه برابر کند
    4. واکنش کشور های همسایه به افزایش ارسال محصولات صادراتی از ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.