حوله سلین و ازدواجی که به طلاق تبدیل شد

حوله نمایشی  یک نوع دیگر از حوله سلین است که حوله حمام یا دستی است که روی آن تزئیناتی (مانند ساتن، توری یا کتانی) دوخته شده یا گلدوزی روی آن انجام شده است بیشتر برای جذابیت بصری.

این نوع حوله ها برای افزودن یک رنگ تزئینی، معمولاً در ایالات متحده استفاده می شود.

معمولاً نباید از آنها برای خشک کردن استفاده شود، زیرا شستشوی معمولی باعث از بین رفتن تزئینات اضافه می شود و حوله ها معمولاً به طور متفاوتی نسبت به روکش کوچک می شوند.

حوله ورزشی یک حوله مصنوعی یا نیمه مصنوعی است که در اصل برای شناگران و غواصان ساخته شده است و به دلیل ویژگی های فوق العاده جاذب آن مورد استفاده قرار می گیرد.

حوله‌های ورزشی را می‌توان در صورت اشباع کردن، فشار داد و باعث می‌شود حوله بتواند دوباره آب را جذب کند، هرچند خشک نشود.

این ویژگی‌ها، همراه با ماهیت جمع و جورشان، حوله‌های ورزشی را در میان علاقه‌مندان به فضای باز و ورزش بیشتر محبوب کرده است.

مواد جاذب در حوله های ورزشی ممکن است از ویسکوز ، PVA یا میکروفیبر تشکیل شده باشد . پلی استر برای دوام بافته شده باشد.

حوله

برخی از تولیدکنندگان برای مهار بهتر رشد میکروبی و بوهای مرتبط ، از ترکیب یون نقره یا ترکیبی در حوله های خود استفاده می کنند.

حوله عرقی یا حوله بدنسازی که اغلب به اندازه یک حوله دستی است، در طول تمرین برای خشک شدن از عرق یا ایجاد جدایی بین دستگاه های بدنسازی و پوست استفاده می شود.

همچنین ممکن است برای پاک کردن دستگاه‌ها پس از استفاده در باشگاه‌ها مورد نیاز باشد.

اصطلاح حوله آشپزخانه به حوله ظرف خوری در انگلیسی آمریکایی (به نام a در انگلیسی و کانادایی به آن حوله چای می گویند) و در انگلیسی بریتانیایی به دستمال کاغذی اشاره دارد.

حوله یا پارچه چای ( انگلیسی و کانادایی)، به نام dishtowel یا در آمریکا حوله ظرفشویی ظرفشویی نامیده می شود، حوله ای جاذب است که از کتانی نرم و بدون پرز تهیه می شود.

در آشپزخانه برای خشک کردن ظروف، کارد و چنگال و … بعد از شستن استفاده می شود. حوله ها در زمان چای نیز استفاده می شوند.

می‌توان آن‌ها را دور ظرف چای پیچید تا چای را گرم نگه دارد، از چکه‌شدن آن جلوگیری کند و هنگام سرو چای، دست خود را با دسته چای داغ نسوزد. آنها معمولاً از پنبه ساخته می شوند تا کتان.

برای خشک کردن ظروف شیشه ای نیز استفاده می شود، اما گاهی از پارچه شیشه ای مخصوص برای این منظور استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.