پیراهن مردانه لی که از ورود حشرات به بدن جلوگیری می کند!

پیراهن گاه به گاه مردانه
پیراهن مردانه لی در پنبه، کتان، ترکیبی، مصنوعی و حتی ابریشم، هم بافته و هم بافتنی موجود است. آنها در سبک ها، رنگ ها و چاپ های مختلف برای مطابقت با هر موقعیتی عرضه می شوند.

پیراهن‌های مردانه چهارخانه، ژاکتی، شاه ماهی، راه راه، و بافت‌های دوبی همگی رایج هستند.

چه ویژگی هایی یک پیراهن کژوال مردانه را متمایز می کند؟

چندین ویژگی وجود دارد که پیراهن های غیررسمی مردانه را متمایز می کند:

سرآستین: طرح‌های غیررسمی ممکن است اصلاً سرآستین نداشته باشند، همانطور که بسیاری از سه راهی‌ها ندارند. اگر آنها دارای سرآستین هستند، احتمالاً سرآستین‌ها به جای داشتن فضایی برای قرار دادن دکمه‌های سرآستین، دکمه می‌شوند.

یقه: برخی از یقه‌هایی که دکمه می‌گیرند، به جای رسمی، اسپرت یا غیر رسمی در نظر گرفته می‌شوند. به جای یقه های سفت به دنبال یقه های فلاپی باشید.

جیب ها: جیب های بزرگ یا بزرگ از ویژگی های طرح های غیررسمی هستند. جیب های روی آستین نیز غیر رسمی محسوب می شوند.
قد: قد کوتاه نشان دهنده طراحی غیر رسمی است، اگرچه پیراهن های غیر رسمی آستین بلند زیادی وجود دارد.

چه مدل‌هایی از پیراهن‌های غیررسمی مردانه موجود است؟

پیراهن های گاه به گاه مردانه در طیف گسترده ای از سیلوئت ها موجود است. چندین نوع رایج به شرح زیر است، اگرچه اینها تنها احتمالات نیستند:

تی شرت: تی شرت های پیراهن از جمله رایج ترین طرح های پیراهن غیر رسمی هستند. آنها معمولاً از پنبه یا مخلوط پنبه ساخته می شوند. اینها فاقد دکمه هستند و می توان آنها را روی سر کشید.

آنها ممکن است دارای شعارهای چاپ شده روی صفحه نمایش، آرم های طراح یا بسیاری از انواع تزئینات دیگر باشند. آنها می توانند آستین کوتاه یا بلند باشند.

پولوها: این تاپ‌های معمولاً پنبه‌ای روی سر کشیده می‌شوند و دارای یقه‌هایی هستند که می‌توانند دکمه‌ها یا زیپ‌ها را ببندند. آنها ممکن است شامل لوگوهای کوچک گلدوزی شده یا جزئیاتی مانند تمساح یا حروف مونوگرام باشند. پارچه این نوع طرح به احتمال زیاد کشباف است، مانند ژرسه، پیکه، در هم تنیده یا دنده.

پیراهن‌های غیررسمی به سبک غربی: این پیراهن‌ها ممکن است از پارچه جین، پارچه‌های جناغی، فلانل یا پارچه‌های بافته محکم دیگری ساخته شوند و معمولاً دارای دکمه‌ها یا گیره‌های جلوی پیراهن هستند.

آنها معمولا دارای جیب یا عناصر طراحی مانند سردوش هستند. آنها می توانند جامد، چهارخانه، شطرنجی یا دارای انواع دیگری از الگوهای نساجی باشند.

هنلی: هنلی دارای یک یقه گرد و بدون یقه است که زیر آن یک بند دکمه کوتاه دارد. پیراهن روی سر کشیده می‌شود و می‌تواند به تناسب یا گشاد باشد.

تانک ها: تاپ های تانک بدون آستین هستند. آنها شانه ها و بازوها را به رخ می کشند. آنها برای پوشیدن با شورت در تابستان یا زیر لباس های دیگر به عنوان زیر پیراهن در زمستان مناسب هستند.
کدام طراحان مد و برندها پیراهن های غیررسمی مردانه را می سازند؟

در زیر برخی از نام های تجاری رایج وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:

کالوین کلاین: کالوین کلاین تی، تاپ فلانل، لباس های ورزشی، لباس های ورزشی و انواع دیگر لباس های مردانه شیک تولید می کند.
پولو طراحی شده توسط رالف لورن: این طراح تی شرت مردانه و انواع تاپ های اسپرت و سایر طرح های لباس مردانه می سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.