نوعی کیف مدرسه مرینت با قابلیت سخنگو بودن!

مضرات و خطرات کیف مدرسه بر بدن دانش آموزان

کیف مدرسه مرینت دانش‌آموزان اغلب مملو از کتاب‌ها، دفترچه‌ها و سایر وسایل است که وزن آن‌ها سنگین است و در نتیجه حمل آن کیف‌ها باعث رنج کودکان می‌شود و این بر اندام باریک آنها تأثیر منفی می‌گذارد.

مقاله زیر توسط نویسنده عادل الدغبشی به خطرات ناشی از این کیف های مدرسه و میزان خطر آنها برای سلامتی آنها می پردازد.

این کودکان، چه رسد به والدینشان، از خطراتی که این کیف مدرسه پنهان می کند و دردی که پرستاران فرزندانشان – که منظور ما کتاب است – ایجاد می کند، که کودکان همیشه از آن شاکی بوده اند و بزرگترها نتوانسته اند چیزی پیدا کنند، بی خبرند. توضیحی برای آن

جایی که برخی از کودکان از سردرد و سردرد شکایت می کنند و اغلب والدین متوجه نمی شوند که دلیل آن همین کیف سنگین است، بنابراین کودک اغلب به طور متوسط ​​یک سوم وزن خود را در کتاب و دفترچه داخل کیف حمل می کند و گاهی اوقات بار را حمل می کند.

ممکن است به نیمی از وزن او برسد، زیرا اشتیاق و علاقه‌اش به مدرسه و کتاب‌های جدید او را وادار به حمل کردن بیشتر آنها می‌کند، اگر نگوییم همه آنها در کیفش هستند و ممکن است گاهی اوقات آنها را در طول ساعات مدرسه حمل کند.

و این وزن زیاد خطرات زیادی برای سلامت ستون فقرات او ایجاد می کند. و فراموش نکنید که کودک ساعت های طولانی می نشیند که باعث کاهش آمادگی جسمانی او می شود.

مطالعاتی که اخیراً منتشر شده است، نگرانی هایی را در مورد حمل کیف های مملو از کتاب توسط دانش آموزان ایجاد کرده است و این موضوع باعث نگرانی و نگرانی شده است.

به همین ترتیب، پزشکانی که حاملگی را به عنوان یک خطر بزرگ می بینند، به ویژه برای کودکان خردسال، که ما در اینجا به آنها اشاره می کنیم (جایی که او در معرض درد در ناحیه گردن و شانه ها و انحنای ستون فقرات است).

اطلاعات پزشکی حاکی از آن است که حمل کیف سنگین مدرسه بر روی یک شانه هر روز می تواند آسیب شدیدی به ستون فقرات و وضعیت بدن انسان وارد کند.

این در دراز مدت منجر به ضعف عملکردی در نواحی خاصی از ستون فقرات و درد مزمن می شود. حمل کیف مدرسه برای مدت طولانی منجر به لغزش غضروف یا بالشتک های پر از آب بین مهره ها می شود که در آینده منجر به پوکی استخوان می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.