چمن مصنوعی سبز با قابلیت نور پردازی حرفه ای!

اثرات زیست محیطی و بهداشتی چمن مصنوعی

جدا از هزینه بالا، طول عمر کوتاه و نیازهای نگهداری چمن مصنوعی سبز، نگرانی های جدی زیست محیطی دلیل دیگری است که نمی توانیم آن را توصیه کنیم.

صنعت چمن مصنوعی محصولات خود را به عنوان پایدار معرفی می کند و بر ترکیبات تجدیدپذیر درون چمن تاکید می کند و همچنین بر این ادعا که چمن را می توان در پایان عمر خود بازیافت کرد.

همانطور که جورج نیگل، معاون اجرایی SYNLawn در مصاحبه ای گفت: “SYNLawn از سال 2008 از منابع تجدیدپذیر مانند سویا و نیشکر برای ایجاد چمن مصنوعی مبتنی بر زیست استفاده می کند.

نیگل همچنین ادعا کرد که چمن‌ها پس از استفاده در حال بازیافت هستند.

درست است که بخشی از بسیاری از علف‌های مصنوعی از منابع تجدیدپذیر می‌آیند، اما بخشی دیگر، معمولاً بزرگ‌تر، اینطور نیست، و ادعای بازیافت یک بیانیه گمراه‌کننده است که ما در یک لحظه آن را باز می‌کنیم.

با این حال، یک گام به عقب برداریم: ما در ابتدا به Neagle مراجعه کرده بودیم تا در مورد ملاحظات زیست محیطی تصویر بزرگتر، یعنی تأثیر کلی چمن مصنوعی بر روی زیستگاه طبیعی، از جمله حیات وحشی که معمولاً در داخل و زیر خاک زندگی می کنند، و همچنین سلامت خاک بپرسیم.

خود این نگرانی اصلی زیربنای تردید (اگر نه خصومت آشکار) بود که در چندین مصاحبه با طراحان منظر، باغبانان و فیزیولوژیست‌های گیاهی در مورد تکثیر فزاینده چمن‌های مصنوعی شنیدیم.

جیمز برد، باغبان و متخصص توسعه در مدیریت چمن در دانشگاه کالیفرنیا ریورساید، می‌گوید: «من نمی‌توانم به هیچ مزیت واقعی چمن مصنوعی فکر کنم، غیر از شاید برای استادیوم‌های ورزشی.

“چمن طبیعی آب را هدر نمی دهد – مردم و سیستم های آبیاری معیوب آب را هدر می دهند!” ضایعات آب یکی دیگر از جزئیاتی است که از تولیدکنندگان چمن مصنوعی به عنوان دلیل اصلی برای ادعای مزیت نسبت به چمن طبیعی از نظر پایداری زیاد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.