بذرکار صیفی جات باعث مسمومیت پرندگان مهاجر شد!

دست پایین، این یکی بهترین بذرکار صیفی جات با طعم لیمو برای کام و تجربه رشد من است.

من از آن برای وینگرت، شربت لیمو، با تمام میوه های تابستانی، در شیرینی ها و محصولات پخته مانند کلوچه خشخاش لیمو و به خصوص بستنی ریحانی لیمو استفاده می کنم.

3. فلفل تند «قطره لیمو» Capsicum baccatum «قطره لیمو»

من یک چیلیهس اعتراف شده هستم و احتمالاً 15 تا 20 رقم در تابستان رشد می کنم. من همه آنها را به دلایل مختلف دوست دارم، با این حال “قطره لیمو” مورد علاقه شخصی من است…

آنها فلفل قرمز با دیواره نازک میوه ای، گرم و شیرین هستند.

گرمای خوب هر چند آتش زا نیست. من آنها را برای صبحانه با تخم مرغ یا در نان تست فرانسوی یا روی بلغور جو دوسر، برای ناهار روی ساندویچ، کوسادیلا یا تاکو و برای شام، تقریباً روی هر چیزی استفاده می کنم.

مردم فقط نمی دانند این گیاه چقدر خوب است یا تعداد بیشتری از آنها آن را پرورش می دهند. من یک بسته کامل دانه از آن را می کارم، بنابراین مقدار زیادی از آن را برای استفاده تازه و برای خشک کردن و تهیه بهترین سرکه مرزه تابستانی برای استفاده در تمام زمستان دارم.

با هر نوع لوبیا از لوبیا سبز گرفته تا سیاه، چیتی یا کانلینی فوق العاده است. به نظر می رسد اگر آن را در گلدانم نداشته باشم چیزی کم است.

من فقط عاشق “ناجور” هستم – آنها گل خوراکی مورد علاقه من هستند. لوئیز بیبی وایلدر آنها را به عنوان “دغدغه گردان” توصیف کرد که آنها هستند. شاخ و برگ و گل آنها مانند شاهی تند است.

در سالاد، در تخم‌مرغ‌های شیرین، سالاد تخم‌مرغ و پنیر گیاهی، یا به‌عنوان تزیینات تازه روی هر غذای تابستانی سبزیجات یا ماکارونی دوست‌داشتنی است.

اگرچه همه رنگ‌های پر جنب و جوش گل من را از «ملبا هلو»، «امپراتور هند» تا «رز گیلاس» و «جواهرات آمازون» خوشحال می‌کند، اما ظاهر قدیمی شاخ و برگ‌های متنوع «آلاسکا» را بسیار دوست دارم.

رقم نسبتاً جدیدی به نام فینیکس وجود دارد که تابستان گذشته پرورش دادم و گلبرگ های شکافته ای دارد که به نظر من بسیار جذاب است و تابستان امسال دوباره آن را امتحان خواهم کرد.

یکی دیگر از شکوفه های خوراکی مورد علاقه، که من از آن در سالاد، غذاهای تخم مرغ، با پنیر گیاهی، نان ذرت یا سالاد غلات استفاده می کنم.

من این شکوفه های طلایی و نارنجی را به وفور پرورش می دهم تا از آن در روغن ها و مرهم استفاده کنم، برای مشکلات پوستی از نیش حشرات گرفته تا لب های ترک خورده بسیار موثر است.

من احتمالاً حداقل 25 رقم مختلف را در طول سالها رشد داده ام و حتی یک رقم را ندیده ام که دوست نداشته باشم.

“فلش بک” انواع رنگ های روشن را در رنگ های نارنجی، طلایی، زنگ زده با قرمز تیره در پشت برخی از گلبرگ ها ارائه می دهد.

“Erfurter Orangefarbigen” به دلیل خواص دارویی آن به طور تجاری در اروپا کشت می شود.

بهتر است همین حالا بذر سفارش دهید تا بتوانید کاشت و رشد کنید! من تضمین می کنم که از همه این انتخاب ها راضی خواهید بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.