کارتریج سامسونگ scx-4300 که می توان به عنوان روان نویس از آن استفاده کرد!

نحوه انتخاب کارتریج چاپگر

برای کار با هر چاپگری، کارتریج سامسونگ scx-4300 مورد نیاز است که وظیفه چاپ با کیفیت بالا را بر عهده دارند و به طور دوره ای نیاز به تعویض دارند.

انتخاب آنها چندان دشوار نیست، اما مهم است که تعدادی از نکات ظریف را در نظر بگیرید: مطابقت با نوع و مدل چاپگر شما، بازده چاپ، پالت رنگ و غیره.

ما کارتریج ها را برای نوع چاپگر انتخاب می کنیم
جوهر افشان
لیزر

ما کارتریج ها را برای نوع چاپگر انتخاب می کنیم
انواع اصلی پرینترها مدل های جوهرافشان و لیزری هستند. نه چندان گسترده، اما از ماتریس و تعدادی دیگر استفاده می شود. هر کدام از آنها به کارتریج های خاصی نیاز دارند.

جوهر افشان
کارتریج های پرینتر جوهر افشان پر از جوهر هستند. بسته به مدل، چندین کارتریج ممکن است ارائه شود: یکی برای جوهر سیاه، و دومی برای رنگ – با مخازن جوهر جداگانه برای هر رنگ.

خود جوهر نیز انواع مختلفی دارد:

محلول در آب محلولی با ذرات رنگ کاملا حل شده در آب که یکنواختی و اعمال یکنواخت روی سطح را تضمین می کند. آنها تولید مثل رنگ با کیفیت بالا و واقعی را تضمین می کنند. بهترین انتخاب برای عکس ها و چاپ هایی با تعداد زیادی تصاویر پر جنب و جوش. حساس به UV و رطوبت.
رنگدانه دار. همانطور که در مورد جوهر محلول در آب، این نیز یک محلول است، اما ذرات رنگ در اینجا جامدتر هستند، به همین دلیل رنگدانه کاملا حل نمی شود، بلکه روی سطح کاغذ ثابت می شود. این رنگ که در برابر محو شدن در زیر نور خورشید و رطوبت زیاد مقاوم تر است، برای چاپ های واضح با درجه جزئیات بالا مناسب است.

HP No.21/22 SD367AE Combo Pack
خرید کنید
مشخصات پارامترها
جوهر افشان را تایپ کنید
سازگار با پرینترها و MFP های HP DeskJet DJ3920 / 3940 / HP PSC1410
رنگ مشکی، فیروزه ای، سرخابی، زرد
بازده (با پوشش 5 درصد) 165 صفحه رنگی و 190 صفحه سیاه و سفید
توجه به وجود هد چاپ نیز ارزش دارد. اگر روی کارتریج نباشد، روی خود چاپگر نصب می شود و هنگام تعویض مواد مصرفی همیشه در جای خود باقی می ماند. خرید چنین کارتریجی نسبت به گزینه با هد چاپ هزینه کمتری خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.