با بنتونیت در عراق ماشین های سواری را رنگ می کنند!!!

بنتونیت یک خاک رس کلوئیدی سفید رنگ است که عمدتاً از کانی های گروه مونت موریلونیت تشکیل شده است.

خاصیت غلیظ کننده، تعلیق کنندگی، ژل کنندگی دارد، استفاده در کرم ها و لوسیون های امولسیونی، محصولات تزئینی مایع، در ماسک های پوست چرب، باعث از بین بردن سریع سبوم اضافی و یک اثر سفید کننده می شود.

بر اساس آن، تعداد زیادی واسطه آرایشی در ترکیب با، به عنوان مثال، لانولین، صمغ گوار، کربوکسی متیل سلولز، ایزوپروپیل میریستات، ترکیبات آمونیوم چهارتایی و غیره ایجاد شده است.

خواص آنها خاص است و برای استفاده در انواع خاصی از محصولات: شامپو، ضد تعریق، رژ لب، محصولات برنزه کننده، خمیردندان و غیره مورد هدف قرار می گیرد.

در صنایع غذایی به عنوان افزودنی غذا E558 ثبت شده است که از کیک شدن و کلوخه شدن جلوگیری می کند.

بنتونیت در عراق سموم را جذب می کند، مانند یک اسفنج مغناطیسی عمل می کند، ناخالصی ها، کثیفی ها و سموم را بدون خشک شدن یا کندن بیش از حد لایه رویی بیرون می کشد. به شدت پوست را تسکین و نرم می کند.

بنتونیت

پمی تواند ویروس های بیماری زا را جذب کند، دارای توانایی های درمانی چند وجهی است.

استفاده از آن در لوازم آرایشی به عنوان ماسک به صورت مایع خطر استنشاق را کاهش می دهد، اما برخی از ماسک ها به صورت خشک فروخته می شوند و مصرف کننده باید خود آب اضافه کند – اجتناب از استنشاق پودر خاک رس بسیار دشوار است.

در صورت استفاده صحیح، ماسک خاک رس نباید هیچ اثر منفی داشته باشد، اما به یاد داشته باشید که پوست را بسیار خشک می کند، بنابراین استفاده از آن فقط برای کسانی که پوست واقعاً چرب دارند توصیه می شود.

ماسک خاک رس را بیش از حد در معرض قرار ندهید (بیش از 10 دقیقه) و از آن خیلی استفاده کنید، چنین “کشیدن” تهاجمی سبوم باعث تولید سریع آن در مقادیر حتی بیشتر می شود.

ماسک های خاک رس فقط “عصای جادویی” هستند که اثر کوتاه مدت می دهند، اما همانطور که در بالا گفتیم، آنها برای مدت طولانی روی پوست باقی نمی مانند، به این معنی که نمی توانند آسیبی به همراه داشته باشند.

هنگامی که خاک رس با آب مخلوط می شود، به سرعت آن را مانند یک اسفنج جذب می کند.

در عین حال، در اثر واکنش های الکتریکی، سموم از پوست جذب شده و در خاک رس می چسبند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.