برنج تایلندی گرید b افسردگی خواننده معروف را تشدید کرد!!!

آنچه ما به عنوان “برنج وحشی” می شناسیم در واقع برنج نیست.

از آنجایی که برنج متعلق به گونه Oryza sativa است، برنج وحشی از خانواده ای از گیاهان آبزی از جنس Zizania از جمله Zizania aquatica به دست می آید، می توان آن را به عنوان یک برنج کاذب در نظر گرفت.

برای چه کسانی برنج تایلندی گرید b خوب است و برای چه کسانی خوب نیست؟

برنج یک غذای مغذی و به راحتی قابل هضم است که می توان آن را در بسیاری از مواقع مصرف کرد، اگرچه موارد زیر باید مورد توجه قرار گیرد.

بیماری سلیاک (عدم تحمل گلوتن) برنج یکی از معدود غلات همراه با ذرت و سورگوم، ارزن یا کینوا است که گلوتن ندارد و بنابراین برای افراد مبتلا به این عدم تحمل مناسب است.

افراد مبتلا به مشکلات گوارشی همانطور که اشاره کردیم برنج سفید یک محصول آسان هضم است.

برنج

برای ورزشکاران به دلیل سهم آن از کربوهیدرات های پیچیده و ویتامین های گروه B. به یاد داشته باشید که ویتامین B1 برای متابولیسم کربوهیدرات ها ضروری است.

برای کودکان غذایی است که به خوبی توسط کودکان بدون مشکل هضم پذیرفته شده و بسیار پرکاربرد است، می توان آن را به عنوان غذای اصلی یا به عنوان غذای جانبی در چندین آماده سازی سرو کرد.

اگر از اسهال رنج می برید محتوای نشاسته آب پخت برنج اثر قابض بسیار مفیدی در این موارد به ما می دهد.

فشار خون بالا محتوای سدیم آن واقعاً بسیار کم است، که به یک رژیم غذایی کم سدیم کافی برای پیشگیری یا درمان فشار خون شریانی کمک می کند.

هیپرکلسترولمی برنج قهوه ای می تواند به بهبود سطح کلسترول خون کمک کند، زیرا پوسته برنج حاوی فیتوسترول و همچنین فیبر است، اگرچه این روابط هنوز در حال بررسی هستند.

در صورت بروز یبوست از مصرف برنج سوپ دار یا آب برنج به دلیل پتانسیل قابض بودن باید خودداری شود.

دیابت یا هیپرگلیسمی واکنشی برنج سفید نسبت به سایر غذاهای غنی از کربوهیدرات مانند ماکارونی یا حبوبات دارای شاخص گلیسمی بالاتری است.

در این موارد راحت است که از آن سوء استفاده نکنید و برنج قهوه ای را ترجیح دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.