تولید لامپ صد وات راهکاری مدرن برای سرمایه گذاری!!!

هنگام انتخاب لامپ، روی انتهای نقره ای لامپ تمرکز کنید، یعنی سوکت/رزوه ای که در پریز قرار می گیرد و جریان را از برق به لامپ منتقل می کند. البته این سوکت باید با روشنایی مطابقت داشته باشد.

سوکت ها انواع، انواع و اشکال زیادی دارند که برخی از آنها بیشتر از بقیه استفاده می شوند.

رایج ترین نوع E27 (نخ بزرگ کلاسیک)، سپس E14 (نخ کوچک کلاسیک)، GU10 (نورپردازی نقطه ای) یا MR16 (نورپردازی نقطه ای 12 ولت) است.

امروزه می توانید منابع ال ای دی را با انواع نخ هایی که در لامپ صد وات نیز پیدا می کنید خریداری کنید و به راحتی آنها را تعویض کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد منبع تغذیه منبع نور و اطلاعات دقیق تر در مورد رایج ترین سوکت ها را می توانید در اینجا بیابید.

هر منبع نوری که در اتحادیه اروپا استفاده می شود باید دارای یک اصطلاح باشد برچسب انرژی با 7 کلاس انرژی که با رنگ از هم جدا شده و مقرون به صرفه بودن منبع یعنی مصرف برق را تعیین می کند.

لامپ

مقرون به صرفه ترین رده انرژی سبز تیره A++ است که لامپ های LED به آن تعلق دارند، اما با انتخاب هر منبعی از کلاس انرژی سبز A به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهید کرد.

برعکس، انرژی برترین و غیراقتصادی ترین منابع را می توان در کلاس پایین E یافت که با رنگ قرمز مشخص شده است. در اینجا به عنوان مثال، لامپ های کلاسیک معمولی را خواهید یافت.

مصرف انرژی یک پارامتر بسیار مهم و ضروری است که مطمئناً هر مصرف کننده ای را مورد توجه قرار می دهد.

بنابراین، در زیر توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید مصرف انرژی لامپ ها را خودتان محاسبه کنید.

شما باید میزان مصرف برق یک منبع معین (در مورد ما یک لامپ) که واحد اندازه گیری آن وات است و زمان اتصال منبع به برق، یعنی مدت زمان روشن بودن لامپ را بدانید.

سپس توان مصرفی را در زمان ضرب می کنیم (تعداد ساعاتی که در طی آن لامپ از شبکه برق می گرفته است).

(اگر یک لامپ به عنوان مثال “12 W” وجود داشته باشد، به این معنی است که برای یک ساعت روشنایی باید 12 وات در ساعت مصرف کند که 12 وات ساعت (Wh) مصرف می کند)

برای داده های برق و مصرف برق، از واحدهای 1 کیلووات (1000 وات) یا 1 کیلووات ساعت (1000 وات ساعت) استفاده می شود.

بیشتر پارامترهایی که توضیح می دهیم را می توان روی بسته بندی لامپ یافت، بنابراین به مطالعه آنها توجه ویژه ای داشته باشید.

اطلاعات بیشتر در مورد بسته بندی لامپ را می توانید در اینجا بیابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.