قارچ دکمه ای فله باعث افزایش سود بانکی شما می شود!!!

قارچ های کشت شده یا قارچ دکمه ای سفید که از نظر گیاه شناسی به عنوان Agaricus bisporus طبقه بندی می شود، یکی از گونه های قارچ کشت شده در جهان و یکی از اعضای پرمصرف خانواده Agaricaceae است.

گونه های Agaricus bisporus از دوران ماقبل تاریخ در طبیعت رشد کرده اند و به روش های مختلف در فرهنگ های مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته اند.

قارچ ها در طب سنتی چینی برای تامین آنتی اکسیدان های اضافی برای کمک به تنظیم انرژی بدن و بهبود سلامت و رفاه کلی استفاده شده اند.

این گونه قارچ دکمه ای فله که در ترکیه به خوبی شناخته شده است و در کشت قارچ و تغذیه کشت می شود، در ابتدا قهوه ای/کرم رنگ بود اما با جهش به آلبینو سفید شده (سفید) تبدیل شد.

قارچ دکمه ای سفید در سراسر مناطق معتدل نیمکره شمالی توزیع شد.

قارچ

قارچ دکمه ای در سرتاسر دنیا در کودها زندگی می کند و از اردیبهشت تا آبان در شرایط آب و هوایی مساعد در مزارع به ویژه در مراتع گاو یافت می شود، اما در مناطق خصوصی نیز به شدت کشت می شود و به همین دلیل به آن قارچ پرورشی می گویند.

قارچ های پرورشی به صورت تجاری روی کمپوست حاوی کاه، کاه، کاه گندم، کود اسب رشد می کنند.

این به طور گسترده در سوپرمارکت ها و بازارهای محلی موجود است. این قارچ های سفید کوچک زمانی که کمی بالغ و رشد کرده باشند، قارچ پورتوبلو نامیده می شوند.

در کشورهای دیگر با نام های قارچ Champignon، قارچ Crimini نیز شناخته می شود.

قارچ های پرورشی که به عنوان قارچ دکمه ای نیز شناخته می شوند، کوچک تا متوسط ​​هستند و کلاهک هایی با قطر متوسط ​​2 تا 7 سانتی متر دارند.

کلاه های سفید صاف گرد، سفت و اسفنجی هستند.

با کبودی و پوسیدگی، بافت سفید صورتی روشن و بعداً قهوه ای می شود.

در زیر کلاه‌های باز نشده، لاملاهای کوچک قهوه‌ای روشن دیده می‌شوند که توسط یک حجاب سفید پنهان شده‌اند.

این لاملا هاگ های قهوه ای تیره تولید می کنند.

قارچ‌های کشت‌شده قارچ‌های بازیدیوم هستند، هاگ‌هایی که تولید مثل غیرجنسی را فراهم می‌کنند بر روی ساختارهای دستگیره‌ای به نام بازیدیم (بازید) تشکیل می‌شوند.

بازیدیوم های گونه Agaricus bisporus برخلاف سایر گونه های Agaricus به جای چهار هاگ حامل دو هاگ هستند.

هاگ ها به اندازه 6-8 x 5-6 میکرومتر و بیضی شکل هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.