قهوه استارباکس شیشه ای که قابلیت نشکن دارد

من از آزمایش دستور العمل های مختلف بسیار لذت بردم. در نهایت به یکی از این دستور العمل ها اکتفا کردم که با دانه های قهوه، اندازه آسیاب، مدل ایبریک و اجاق گاز من واقعاً خوب کار می کرد.

در اینجا گزینه های دم کردنی قهوه استارباکس شیشه ای هستند که من در نهایت انجام دادم:

نسبت دم کردن قهوه 10 به یک (به اندازه ایبریک من که 100 گرم آب و 10 گرم قهوه بود) گیر دادم.

من با آب دمای اتاق شروع کردم. برخی از دستور العمل ها توصیه می کنند که با آب گرم شروع کنید، که منطقی است، زیرا بهتر می توانید دما را کنترل کنید. و اگر در یک بریک بزرگتر با آب بیشتر دم می کنید (که بیشتر طول می کشد تا گرم شود)، توصیه می کنم با آب گرمتر شروع کنید.

قهوه

با این حال، برای مقدار قهوه من، شروع با آب در دمای اتاق عالی بود  و اگر ساده ترین راه کار کند، اساساً همیشه آن را انتخاب می کنم.

من قبل از دم کردن، هم زدم تا مطمئن شوم که تمام آسیاب ها در اسرع وقت اشباع شده و کلوخه نمی شوند. من در طول مدت هم نخوردم، زیرا ترجیح می‌دهم بیش از حد لازم تکان نخورم و لازم ندیدم.

اجازه دادم قهوه روی ایبریک حباب بزند (دمای هوا از 205 بالاتر نرفت) و سپس آن را از روی شعله برداشتم.

من اجازه دادم یک دقیقه بماند تا دم بکشد (با وجود اینکه دیگر روی اجاق گاز نیست، شما هنوز آب گرم و یک دسته کامل آسیاب را با هم دارید).

من آن را دوباره روی حرارت قرار ندادم، زیرا با این اندازه آسیاب یک افزایش و استراحت 30 ثانیه ای بیش از اندازه کافی استخراج می شود.

من قهوه را به آرامی در ظرفم ریختم تا حداقل مقداری از تفاله ها را در انتهای ایبریک و فنجان و دهانم نگه دارم. من متوجه شدم که این کار فرآیند نوشیدن را آسان‌تر می‌کند، اما می‌توانید بلافاصله قهوه را در فنجان خود بریزید و بگذارید آسیاب‌ها در آنجا بنشینند (بهتر است اگر قصد دارید از قهوه خود ثروت بخوانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.