لامپ زنون 55 وات برای مجری تلویزیون برنامه زنده دردسرساز شد

لامپ های زنون در خانه همانطور که قبلا ذکر شد، لامپ زنون 55 وات ویژگی های چراغ های زنون آنها را به یک راه حل بسیار توصیه شده برای نورپردازی در آشپزخانه ها و ادارات تبدیل می کند.

آنها با قرار دادن لامپ ها در زیر کابینت های بالایی آشپزخانه برای روشنایی میز کار بسیار مفید هستند.

لامپ های زنون برای مشاغل لامپ های زنون گزینه خوبی برای نورپردازی محیط های کاری از کارگاه ها گرفته تا جراحی های پزشک، مطب ها و آکادمی ها هستند.

آنها همچنین در خرده فروشی برای نمایش محصولات، چه در داخل خانه و چه در ویترین مغازه ها عالی هستند، زیرا ویژگی های این نوع نور باعث افزایش ظاهر بصری محصولات می شود.

الزاماتی که باید در نظر گرفته شوند برخی از لامپ های زنون ممکن است حاوی مواد سمی مانند جیوه باشند، بنابراین توصیه می کنیم هنگام کار با آنها بسیار مراقب باشید یا این کار را به متخصصان بسپارید.

به کار بردن نور در زندگی از زمان تأسیس ما در سال 1964، ما خود را در صحنه بین المللی متمایز کرده ایم از طریق اشتهای ذاتی ما برای نوآوری.

لامپ

از زنون گرفته تا لامپ های هالوژن، Ushio تولید می کند محصولاتی که تعریف تکنولوژی پیشرفته را دوباره درک می کنند. به همین دلیل ما می مانیم بی نظیر به عنوان رهبر جهانی در راه حل های تخصصی روشنایی.

در طول تاریخ خود، ما به تعهد خود برای توسعه افتخار می کنیم لامپ برای پروژکتورهای سینما. Ushio اولین تولید کننده زنون در سراسر جهان بود.
لامپ های قوس کوتاه مخصوص استفاده در سینما اپراتورهای سینما و تولیدکنندگان پروژکتور به طور مشابه، به سرعت متوجه شدیم که ما بهترین تجهیزات موجود در بازار را ارائه می دهیم، و به این کار ادامه می دهیم.

بیش از نیمی از سینماهای روی زمین در حال حاضر از لامپ های باکیفیت ما استفاده می کنند.

ما شماره اهمیت این که آیا مشتریان ما به لامپ های پروژکتور فقط برای یک تئاتر تصویر نیاز دارند یا خیر برای کل زنجیره 25 مولتی پلکس صفحه نمایش.

ما بزرگترین طیف لامپ های سینما و راه حل های سفارشی برای سینماها در هر اندازه و همه پروژکتورهای اصلی.

Ushio به اخلاقیات کیفیت بدون مصالحه تسلط دارد و همچنان به آن ادامه می دهد ما لامپ‌های عمدتاً دست‌ساز با چنان دقتی ساخته می‌شوند که ممکن است هرگز قابل اعتماد نباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.